Merhaba kizlar benim bebegimin normal ultrasonda ensesine bakıldı henüz 11 haftalıkken ense kalınlığı 3mm cıktı doktor riskli gruptasiniz perinatolojinin incelemesi gerekiyor dedi bende gitmedim herşey rabbimdendir dedim.ve oturdum ama içim içimi az da olsa yiyo nolur dua edin sadece bana değil bütün hamisler birbirimize dua edelim de rabbim.saglicakla versin yavrularımızı inşallah 😓🤲🤲###