Okyanusliya Göğüs pompası alacağım ? Tecrübeli anneler, alan kullananlar hangi marka almalım, yardımcı olur musunuz ? elektrikli göğüs pompası mı ? Yoksa normal göğüs pompası mı almalıyım? 😇😇😇
Bebek-geliyor Okyanusliya çevremdekiler manuel zor oluyor dediği için elektrikli aldım mamajoo nun tekli göğüs pompası henüz kullanmadım ama masaj yapma özelliği varmış ilk bir kaç dk masaj yapıp sonra sağma yapıyor.
KaanErkan-mom Okyanusliya Bunu aldım bende yeni. Kuzenim de kullandı bundan ama pahalıya aldı o🤭😁 kiwi kalitesi 🌸
Kutupyildizi001 Okyanusliya wee aldım ben elektrikli olanını gayet memnunum. Fiyat olarak da ekonomik tavsiye ederim
gamzosgamzos Elektrikli canım manuel cok zor ellerin acıyor ben e bebegin markası baby plus almistim ama onermem cabuk ariza verdi
Okyanusliya Bebek-geliyor bu markayı duymamıştım canım araştırayım ? Allahın izniyle Ne zaman kullanmaya başlayacaksın ?
Bebek-geliyor Okyanusliya trendyoldan almıştım e bebek de de var aynısı. doğuma 1 ay var doğumdan sonra ihtiyaca göre kullanıcam.
Dilana-24 KaanErkan-mom merhabalar ☺️ Bende bundan aldım ve BİM’e geldi 110 TL gibi bi fiyattı inşallah memnun kalırım ☺️
btlslymn Okyanusliya Uzun uğraşlar sonucu en sonunda mamajo tekli pompa aldm..Memnun kalırım inşallah
badecanisik Okyanusliya lensinoh elektrikli benm makinam çok memnunum benden sonra 2 arkadaşımdaha kullandı şimdi tekrar kendim kullanacağım ikinci bebeğime🥰
Bebek-geliyor ElifCinbas trendyoldan indirimli zamanında almıştım emzirme haftası olmuştu 270 tl civarındaydı.