Selam bayanlar bende bişey sormak istiyorum size benimde 53 günüm kaldı ama evelsi gün açık pembe bi akıntı geldi peceteye sildigimde dra gittim ama açıklık yok dedi sancı cikmadi iltihap var sadece kafam karisti benimde sizce bu nişanmı dogum yakinmi olur daha 33 haftaligiz 😔