Kizlar benim 12+2 günlük bebeğim ikili tarma testi gircem salı günü doktor konturol gel dedi çok heyecanlıyım cinsiyetin soyliycek benim gibi erken öğrenen varmı cinsiyetin benim gibi kasik agirsi olan varmı birde durmadan yemek yiyorum hep gurulgurul midem neden bilmiyorum midem de çok bulanıyor