ESMAARAS Kızlae 37 haftalıgım altım hafıf hafıf ara ara ıslanıyor ama dokylen fosur fosur bısey yok sumu akımtımı anlamıyorum delırcem nasıl oluyo bu sızıntı
Brcn90 ESMAARAS bende 30+2. Hafif şekilde idrar kaçırmam oluyor afedersın. Bu dönemlerde oluyormuş. Şiddeti önemli tabii. Artarsa bende doktoruma danışıcam. Sende öyle yapabilirsin
Bebek-geliyor ESMAARAS eczanelerde bir ped satılıyormuş gelen sıvının idrar mı yoksa amniyon sıvısı mı olduğunu anlaşılması için bir sorun isterseniz yada doktorunuza danışın o bilir.
3bebe1anne_2021 ESMAARAS azar azar azalabilir su bu önemli birşey eğer doktoruna ulaşabiliyorsan ya da hastane yakınsa git bir baksınlar zamanın gelmiş erken değil. Ihmal etme derim .
ESMAARAS fatosd84 benim bacakta akmıyo kuzum akıntı boyutunda ama ıslak gıbı hep boyle yım bende sızıyomu acaba korkuyorum
Eylul2107 Benim sızıyordu 15 dakika da bi havlu pecete islaniyordu normal su kokusuz oluyr bir kac saat devam ediyor snra pembe kan gelmeye başlıyor
Ayssmom Rol çalıyormuş gibi olmıyım ama bir şey sorucam kızlar Büyük abdestim vardı kabızdımda biraz, hareket ettikçe kalçadan karına sancı ağrı girdi 1 dakika kadar sürdü sizce normal mi ?
Eylul2107 ESMAARAS aynen yani 15 dkkda bi peçete islanir ama yine de gidip gorunun acilma varmi yokmu baksnlar
Kardelen_nm ESMAARAS bende en öyle oluyordu suyum sızıntı şeklinde geliyor sandım ama doktor su değil dedi benşm ki sürekli gelmiyordu zaten su sürekli sızıntı şeklinde akar dedi iç çamaşırını giydiğin kıyafeti ıslak bırakır falan dedi