MelisezerEslem Bu hastanede dogum yapanlar yorum yapabilirmi doktorlar nasıl dogumhanede yardimcilarmi ilgileri durumlari nedir cok tedirginim..
3636 MelisezerEslem bende çok post açtım ama hiç doğru düzgün cevap alamadım tatlım kimse gitmiyor galiba 🤷
Htcklygt 3 sene önce yaptım yeni açılmışti memnundum,İlhan varankla alakalı çok yeni başka post açıldı,çok yazan oldu orda ,onları okuyabilirsiniz.
MelisezerEslem Evet ya madem kimse gitmiyor bu kadar dogum yogunlugu neden orda 😁 ben cok baktim ama yeni bir post goremedim 1 tane var oda cok eski .
3636 MelisezerEslem aynen bende gördüm bugün 2 yıl once ondan sonra hiç kimse doğum yapmamış herhalde