Doğumu yaklaşan kızlar, ben şuan 36+4 üm zor bir hamilelik sürecim oldu hem sağlık açısından hem psikolojik açıdan
ve son 10 gündür inanılmaz bir iç huzursuzluk yaşıyorum, yani nasıl anlatayım böyle madde gibi hissediyorum o huzursuzluğu o kadar gerçek o kadar kötü 🤦🏻♀️ Sizde oluyor mu böyle bişey?
sanırım ilk hamileliğim ve ne yaşayacağımı bilmediğimden..
Ama hiç hoş değil