lalmom Merhaba arkadaşlar üstteki söylediğim model ana kucağı almayı düşünüyorum yardımcı olurmusunuz kullanan varmı fiyatı 1500 tl e bebek te mevcut yada bu fiyatlarda önerebileceğiniz bir ürün varmı
Busbushatun lalmom sansasi var bende cok memnun kaldim fiyatlar pahalilasmis tabi ben alali ama butceniz varsa alinir yoksa cok cok elzem degil bu fiyatlara
Beyzan lalmom ben direk o ürünü aldım eve getirdim kurdum kalitesi çok güzel bence çok da güzel iş görür ama bebeğim sevmedi benim istemedi yatırınca sanki diken batmış gibi ağladı her seferinde mecbur iade ettik içimde ukte kaldı hayalim bebeğim orda yatarken iş yapmaktı ama benimki cins çıktı 😂ama kalitesi filan çok guzel tavsiye ederim
lalmom Busbushatun bende aslında ikisi arasında kaldım ama youtubede kıyaslama yapıyordu orada da hep sormuşlar serina modelini alın demişti tabi gönül isterki 4 moms ama baya pahalı😃
sue92 Ben de joie aldım dreamer aldım. Sallanmasını istemediğim için bu modeli tercih ettim ben. Kumaş ve malzeme kalitesi çok güzel ama. Diğer modeller de güzeldi mağazada incelemiştim.
Damlahtp sue92 merhaba bende dreamer düşünüyorum nasıl acaba otomatik sallanıyormu merak ediyorum anlatabilirmisiniz
sue92 Damlahtp otomatik sallanmıyo, bebek hareket ettikçe hafif sallanıyo öne arkaya. Titreşimi var ve doğa sesleri ve müzikler var. 3 kademede kullanılıyo. Çok da hafif. Ben özellikle sallanmayan bir model tercih ettim, en uygun seçenek buydu👍🏻
sue92 Beyzan doğduktan ne kadar zaman sonra kullanmaya başladınız? kimisi hemen başlıyo, hatta çocuk anakucağında uyumaya alışınca yatağını istemiyomuş.
lalmom Beyzan bende onu düşünüyorum her bebek sevmiyormuş tabi doğuma yakın alıp bir sorun olursa bizde iade ederiz artık☺️
kucuktospam Canım bence let godan al yarı fiyatına ne gerek var zaten 6 ay max kullanacağız. Biz öyle yaptık. 600 tlye aldık. Sen bilirsin yine imkanın varsa sıfır da alınır.
Beyzan sue92 yanlış değilsem 15 20 gün sonra kullanmaya başladık çünkü kolik gibiydi sürekli huzursuz bir bebekti en iyi bu oyalar dedik. Ben aldım sonra Cok övünce arkadaşım da letgo dan aldı bebeklerimiz ayni aydaydi o 7 ay kadar kullanmis onda uyutmus hep . Ama benim oğlumun ciddi bir gaz sıkıntısı varmış ürün de pahalı olunca hemen süresi geçmeden iade ettik ama sonra gaz sorununu çözdük.