orkide21 benim o ağrı 10. Haftadan sonra artarak başladı belimde fıtık da vardı bunun için beyin sinir cerrahisine gittim oda fıtık olmasa bile karın büyüdükçe vücudun denge sistemi bozuluyormuş o nedenle bele kalçaya baskı yapıyormuş.
bendeki sol kalça kısmından bacağa ayak parmaklarıma kadar bir ağrı batıyo gibi oluyor sanki damar çekiliyor gibi gerçekten çok kötü bir ağrı adım attırmıyor.
hep ayaklarınızın altına yastık koyun mümkünse 2 yastık koyun yükseltin veya kalçanızın altına yastık koyarak oturun ben öyle biraz rahat etmiştim.
ama magnezyum kullanırsanız o kaslardaki ağrıları da hafifletir ama doktorunuza danışın.
bu ağrı bazı kişilerde fazla oluyormuş ve siyatik ağrı deniyormuş.