Benimde aynı sekilde dönmemis, 36.haftadayız. Cuma günü kontrole gideceğiz bakalım hala dönmediyse büyük ihtimal gün verecek doktorumuz sezeryan için. Bende normal doğum olsun ilk gebeliğim diye çok isterdim ama nasip kısmet hersey. Allah sağlıklı bi şekilde doğurmayı nasip etsin🙏🏻 Hayırlısıyla beklemekteyiz sağ salimm kurtulalım 🤲🏻