Merhabalar sizlere bir sorum olacak 22 haftalık hamileyim ilk üç ay dehset kusmalarım oluyordu hep yatarak gecirdim ve folik asit doğru düzgün hatta çoğu gün kullanmadın ve ben öğrendim ki cok önemliymiş üç ay özellikle bir sıkıntı olur mu 😣 ilk bir ay zaten gitmedim hamile oldgumu görensin bir ay sonra git dedi saglık ocagındakş doktor kalp atışını duyarsın dedi bir ay da öyle oldu 😔