Lina998820 koalababy 3 mü tarama testi bitene kadar iki haftada bir çağırıyorlar sonrasında ise ayda bir
koalababy glnzem ben 28. Haftadayım ayda hemen hemen 3 kez gitmiş oluyorum bi postta 24. Haftadan sonra dr 32. Hafta da çağırdığını okudum benimkimi çok sık çağırıyor merak ettim ☺️
Cemrreedemirci Riskli değilse ayda 1. İlerleyen haftalarda mesela ben 32deyim 2 haftada bir fakat pandemi var diye ben 3 haftada bir gidiyorum. Risk olduğunu söylerse ne zaman çağırırsa o zaman.
Hazal_hazar 15 gün arayla ayda 2 gebeliğim için her haftada 1de şeker hastası oldugum icin endokrin dr kontrolune gidiyorum calısan biri olarak zorlanıyorum 10 hafta ya girdim