Herkese merhaba.
bugün aşılamamın 11. Günü. Akşama doğru hafif bir kahverengi lekelenme oldu. Çok hafif minik bir lekelenme. Bu regl olacağım, aşılamam tutmadı anlamına mı geliyor?
Başına böyle bir şey gelen var mı?
iyi mi kötü bir şeyin habercisi mi?
başına gelenler yazabilir mi nolur? Aşılaması tutanlar kan tahlilinden 2-3 gün önce böyle bir lekelenme yaşadı mı