Ssmmra enfla hayır benim ateşim çıktığında bana yaptrdilar size ne için yaptılar ve değeriniz ne cikti
enfla Duyguff farketmıomus yaptrdm bugun 2800drn ancak 2500 e ınmıs ıgneyı sabah aksam vırcam 10 gun sızın degerınz kacrı nasıl bır yol ızlndı sıze
enfla ogkende randevum var ıkı kere gtmk ıstemıyorum o kalabalıga ama o saate kadarda ac kalamam yokmu baska bılen acaba
enfla Brknly ılknde bnde yaptrdm dırekt ama gorumcm bac olur belkı fıln dıyonce kusku dustu ıcıme dojtorada bıda sormayı unuttum
enfla kovıt atlattım kan pıhtılasmam vardı 2870 cıkmıstı ıgneye basladık 10 gunum bıttı tekrar baktracagım ıgneyı ona gore ya arttrcaz ya devam etcem
Brknly enfla bende covit geçirdim ondan bakıldı ama iyi çıktı sonuçlarım bende toxoplazma çıktı sizde ona bakıldı mı hamilelikte
enfla Brknly onlara bakılmıstı hamılelıgn baslarnda bu rubellalar fılan mı o. d dımern 11 gundur ıgne vuruom hıc dusmemıs 2800 den 2500 e dusmus sabah aksam vurcam kan sulandırıcıyı 10 gun sora bıdaha bakcas
enfla Duyguff bıdaha bakıldı mı sonra suzınkıde yuksekmıs bana sabah aksama gectıler referans degerlerı 0-500 yazıo bnm 2500 lerde