Hasibetrk123 16+5 Perşembe günü inşallah cinsiyetini öğreniriz 🙏çok şükür bir sıkıntı yok rabbim sağlıcakla kucağımza almayı nasip etsin 🤗
noktaninannesi iremibrahim bende 15+5 bir gün varmış aramızda ☺️☺️ Bizde bir oğlan bekliyoruz geçen hafta öğrendik cinsiyetimizi bir iki gündür nedense bulantım ve kusmam var umarım kısa sürede geçer 🤦🏻♀️
Nisan30 iremibrahim bizde 15+4 haftalığız bugün kontrolde öğrendik cinsiyetimizi 🥰🥰 erkekmiş 💙 sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🥰