yesilkahve Arkadaşlar aranızda Reyap hastanesinde muayene olan veya doğum yapan var mı? Doktorları, hijyeni nasıl? Odalar tek kişilik mi? Muayene ve doğum ücreti nedir .. Bilenler bilgi verebilir mi 😇