500221 Canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm. Bana sorarsan maddi durumun biraz iyiyse seni zorlamayacaksa bahçeciye git bi görün. Tüp bebek merkezi zaten, doktorlar da çok iyi. Benim görümcem orada tüp bebek tedavisi gördü şimdi bebeği 10 aylık. Ben de oraya başladım polip çıktı, doktor bebeğin tam tutunacağı yerde almamız lazım dedi. 2 yıldır devlette özelde gitmediğim yer kalmadı. Boşuna orada burada zaman kaybetme, işini iyi yapan insanlarla görüş bence. Çünkü psikolojik olarak insan çok yıpranıyor bu denemelerde.