Kevser20 canım ben bu durumu yaşadım 19.hafta kontrolünde doktor plesantanin aşağıda olduğunu söyledi takip edelim dedi
- Haftada ben memlekete gittim kendi soktoruma muayene oldum herşey yolunda plesenta olması gereken yerde aşağıda değil dedi rahatladım 26. Haftada tekrar İzmir’deki kendi soktoruma gittim yine bebeğin eşi aşağıda doğumda kan bulundurmamiz lazım doğum biraz riskli dedi dünyam başıma yıkıldı 29.haftada ay i hastanede başka doktora gittim plesantanin coook yukarda olduğunu bı risk olmadigini söyledi. 30. Haftaya kadar çok şükür herhangi bi kanama sıkıntı yaşamadım çok şükür yukarı çıkabiliyor plesenta