CeyhunMelikeMislina doktorun başka birşey söylemediyse yerleşme ağrısıdır canım artık 3 ay sayılırsın vücudun hamileliği kabul edip ona göre şekillenmeye başlıyor. Şimdiye kadar yabancı cismi algılamaya çalışıyordu. Rahmin genişliyor, kemiklerin gevşiyor, bebeğin yerleşiyor. Güzel gelişmeler yani:)