Benim de adetime 5 gün var ben de ovülasyonla yaptım seninkinden bir tık daha silik çıktı sonra heyecanlanıp gebelik testi yaptım bir şey çıkmadı. Geçen ay yine adetime 5 gün kala ovülasyon yapmıştım hiç bir şey çıkmamıştı bu ay böyle çıkması şaşırttı yarın tekrar yapcam koyulaşma olacakmı acaba ☹️