Lemonade Kızlar 32+4teyim sağ mememin alt tarafı kalp gibi atıyor dışardan da gözüküyor 5-10 dk atıp duruyor nedir bu bilen var mı 🤔 hıçkırık desem nabız hızında atıyor tık tık tık
sagsbry Lemonade canım hiç bir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum.. Bende 32 haftalığım ama öyle bişey olmuyor benim genelde karnım altında hıçkırık gibi ses geliyor..🌼
sagsbry Lemonade anladım kuzum 😅 bende öyle birşey olmuyor.. Doğum pozisyonunu almadı benim bebekim hala makat gelişli o yüzden senin o bahsettiğin yerde şuan kafası var 😅
selinyslrtdgn sagsbry bende 32. Haftadayım. Doktor normal doğum pozisyonunda dedi. Acaba yine döner mi
sagsbry selinyslrtdgn biraz önce başka bir postta okudum Bitanem doğum pozisyonundaydı geri döndü yazmış bir arkadaş.. Dönebiliyomuş son ana kadar belli olmuyor maalesef 🌿