slm kızlar. adetim 10 gündür geçıktı kan verdim 227 cıktı. doktor kese için erken dedi . yerleşme kanamam 1 haftadır var kahverengi yerleşme kanamam oldu. bugün nedense rahmimde bir ağrı girdi batma oldu gündüz. neyse az önce lavaboya gittim kırmızı lekelenme gördüm sizce bebeğime birşey olmuş mudur . lütfen başına gelen yazsın yarın mutlaka doktorumu arıycam ama yinede insan merak ediyor