EsraKaraku Kızlar çok özür dilerim 3 gündür çok fena ishal oldum benim gibi olanınız var mı ? Sıkıntılı bi durum mu ?
mom44 EsraKaraku 3 gün ve üzeri sıkıntı hastaneye gidip serum taktır canm vucudun ne kadar su içsende susuz kalacaktır serumla hrmrn geçer normalde bile 3 gün sürmesinde acile gidilmeli ki hamilesn istersen git iyi gelir
Ladess Bıl bol su iç çünkü ishal vücutdaki suyu götürüyor ,bu da iyi birşey değil ,şeftali ye ,genelde posalı şeyler tüket tatlım ,
mom44 EsraKaraku hamileliğimin 30 haftasından itibaren her gün en az 1 le 3 arası muz yedim bebek gelişimi için çok önemli kilo aldırıyor diyenleri boşver :-)
Rojinn EsraKaraku canım üç tane yedim ben bi sıkıntı olmadı her gün bi tane yedim bana iyi geldi şekere bakıcak olursan normalde ben daha çok alıyorum meyveden olsun tatlıdan olsun 😊
mom44 EsraKaraku aynen canm söle geçer o çünkü ishalde sıvı kaybı çok oluyor belki bunu senin içtiğin suyla tamamlayamayabilirsin her vucut garklı inşAllah geçer 🙇♂️
Nergs199 İşhalin geçmesi için de leblebi yiyebilirsin .bide aspirin li gazoz iyi geliyor ama hamilelikte aspirin kullamilirmi onu bilmiyorum .muz yiyincede üzerine su icmiceksin daha çok isal yapiyomus doktor soledi