Derya38 Kızlar 39+2 deyim ayaklarım çok kötü şişiyor 1 haftadır patlayacak gibi soğuk suda bekletiyorm biraz rahatlıyor ama sonra yine aynı bi öneriniz varmı ne yapabilirim
Ozgekin Hiç bişey fayda etmemişti bnde😏😏 bide doğumdan sonra sislik inmeye baslarken tırnak batması da yasadm😶😶
HaticeKutlu Derya38 ılık ve tuzlu suda bekletin kan akışını hızlandırdığını için şişkinliği azaltıyor bekletin su da sonra ayaklarınız daha yüksek vaziyette Uzanın faydasını göreceksinizdir ☺
Beyzaeyza Derya38 Fatmanur_33 etrafımdaki herkes erkektir diyor bu yüzden bilinç altı yapmış olabilirim 😭🙈allahım tabiki Sağlıklı versin ama hiç erkek kardeşim olmadı ailemde de hiç erkek yok erkek fikrine çok ısınıyorum 🙈