Bugün aşırı bulantı ve kusma yaşıyorum. Panik yapıp hemen doktora gitmek istemedim bekliyorum şuan kanama sancı vs yok hissetmiyorum yani. Bir yerde kusma oldukça açılma da olur diye okumuştum ama doğruluk payı var mı acaba bilen var mı? Açılma olsa hisseder miyim ?