Busgok arkadaslar merhabalar ben 36 2 haftaligim yarin doktora gidicem seni nts ye baglicaz demisti 2 hafta once gittigimde burdan ne anlasiliyor acaba normal mi sezeryanmi yapicagim ne zaman belli olur
[silindi] Busgok nst’de sancın var mı yok mu ona bakılıyor ve bebeğin kalp atışlarına bakılıyor. Normal mi sezeryan mı belirlemiyor onu çatı muayenesinde anlıyor
Hanif Busgok benim doktorum 25 ağustos tahmini doğum tarihi dedi 10 gün öncesinde Normal yada sezeryan olacağını netleştiririz dedi 😇
Busgok Hanif banada 23 haziran dendi ama ben hic sanmiyorum o tarihe kadar kalicagini😂kayinvalideminde ayni benim gibiymia hic durmuyomua yerinde esim 36 haftalik dogmus bende 37 haftalikmisim erken gelirse nasil olucak merak ediyorum
Hanif Busgok yani sancı durumuna göre çatı muayenesi bebeğin pozisyonu kilosu iyi olursa öylelikle karar verebilirler Canım 😇 inan bende çok fazla bilmiyorum 😃 hakkımızda hayırlısı artık ❤
Sema99 Busgok bebeğin kalp atışlarına ve sancın olup olmadığına bakılıyor çatı muayenesinde belli oluyor normal mı sezeryan mı
Busgok korkuyorum bide ben o muayneden ben.bidr kizlar bisey sorucam ben normalde ozel hastaneye gidiyorum kontrole o muayne icinde ayri bi ucret oducekmiyim