Merhaba hanımlar ben her ayın ikisinde adet olurum şaşmaz 31 Aralık’ta ay sonunda bir daha oldum doktora gittim negatif çıktı kanda şuan dün kesildi adetim yanlız şuanda lekelenme tarzında geliyor ilk iki gün normal adet gibi oldum pet takiyordum ama sonra kesildi şimdide lekelenme gibi oluyor sadece peseteyle silince geliyor anlamadım gitti napmaliyim sizce