Benimde kesenin dışında kanama göründü. Ben erkenden doktor kontrolüne gitmeye başlayınca hemen kanamayı görür görmez progestan başladı doktorum. Korkma ama evde de dikkatli ol bana da yakın çevrem hep yatmamı söyledi kanama geçene kadar. Yani biliyorum bizim için zor ama yiyecek ekmeği varsa her şekilde yaşar allahın izniyle o yüzden dua et ve iyi düşün iyi olsun. Ben öyle yapıyorum kötü şeyleri aklıma getirmeden dikkat ederek ilerliyorum inşallah bu zamanları atlatır tatlı telaşlarımızıda paylaşırız burda