Masal2021 Arkadaşlar 10 haftalık grbeyim bugün belime bı ağrı girdi bıçak saplaniyormus gibi ara ara oluyo şimdi korkmalkmiyim
Attent Masal2021 ooo daha 10 haftalıkken ağrı diosan sen son haftalara gelirsen napcan :) asıl ağrı ozman başlıyor suanki agrilarin emin ol bişey değildir
orkide21 Masal2021 benim de öyle sureklı kuyruk şokumu veya kalça agrıyor geçmiyor bazen gecıyor bazen kalıyor
Miumiu Masal2021 Merhaba canım, ben de 13 haftalığım ve haftalardır sol kalçamdan bir ağrı giriyor sol bacağımı kitliyor resmen neden oluyor benim de hiçbir fikrim yok 😞
Masal2021 Attent 2. Gebeliğim ilki böyle değildi 1 düşük yaptığım da bu ağrı olmuştu o yüzden korktum doktora da gidemiyorum sorayım dedim
Miumiu Masal2021 var canım ama her şeyi o kadar sık soruyorum ki bunun için de ekstra aramak istemedim burada yaşayanlar varsa bilgilenirim diye düşündüm ama geçmezse yakın zamanda gideceğim sanırım.