hazalhazar Arkadaşlar 12hafta 2 günlüğüz . Şu ana kadar mide bulantısı , baş dönmesi vs yaşamadım ama sürekli girip çıkan baş ağrılarım var . Doktor minoset verdi ama geçmiyorr önerileriniz var mı?
Hanif hazalhazar bana da doktorum parol ve minoset kullanabilirsin dedi parol kullandım hiçbir faydası olmadı minoset fayda etmişti Canım. Sende istersen bir de parolu dene.
Denizim hazalhazar bu haftalarda genelde bas agrisi oluyor herkeste sanirim hormonlara bagli bir agri,benim migrenimde var agri kesicinin yaninda turk kahvesi iciyordum iyi geliyordu aklimda bulunsun
MetehaninAnnesi Bizde 14 haftalığız şiddetli migrenim var. Ne yaparsam geçmiyor gözlerime vuruyor artık ağrı 😔
Denizim MetehaninAnnesi canim bende de migren var,parolla birlikte turk kahvesi ic ,migren ipaclarinin icinde kafein vardir o yuzden etkili oluyor dene derim,birde agriyan bolgeye buz masaji yap
EceVardar Bende de çok oluyo baş ağrısı 12. haftamdayım bende parol verdi doktor hatta uykuda yapıyo bende içtiğim zaman genelde gece içiyorum uyuyorum hemen iyi oluyo
feyzosvemercimek Ben de 10+5im bir haftadır baş ağrım girip çıkıyor hele dün gece enseme giren ağrı uykudan uyandırdı gece oturdum resmen bir süre Parol da işe yaramıyor 😒 minoset bana daha iyi geldi gibi
MetehaninAnnesi Denizim buzu bugün demedim pek fayda etmedi. Ama dediğinizi de denicem teşekkür ederim.
Denizinannesi07 hazalhazar bende aynı dertten muzdaribim İnan yaşama sevincim kalmadı sürekli halsizim ve baş ağrım var eşimin benim yüzümden sosyal hayatı bitti sürekli hastayım ve akşamları yemekten sonra hemen yatıyorum yoksa baş ağrısı beni bitiriyor misafir kabul edemiyorum misafirliğe gidemiyorum zor güç işe gidip geliyorum birde yemek yapıp yiyebilirsem günün kahramanı ben oluyorum sanırım ben anneliğin bu kadar zor bir durum olduğunu bilmiyordum gerçekten