İyi akşamlar tatlış anneler 🤗 bugün 9. Haftama girdim tüp bebekle hamile kaldım doktorum tüp bebek yaptıranlarda kist oluşuyo ama kötü bişey değil geçici dedi ara sıra ağrı yapar dedi kasık ağrım arada oluyor ama bayılacak derecede oluyo ağrıyı geçirmek için ne önerirsiniz acaba ?