Iyi aksamlar.35 haftalik hamileyim bebegim sol tarafimda ve idrar kanalina baski yapmis.ondan dolayı böbreğimde büyüme oluyor ve inanilmaz bir ağri .ayni sorunu yaşayanlar var mi? Ürologa gittim stent takilacak yada agri kesicilerle doguma kadar idare etmelisin dedi ama dayanamiyorum.