Dsa Ben ilk ikiz olduğunu öğrendiğimde ben normal Doğum istiyordum şimdi sezeryanmı yapıcam diye ağlamıştım... sonra doktorumu değiştirdim ilk muaynemde söyledim normal istediğimi... pek ihtimal vermedi ama Allah büyük bakalım pozisyonlar ne olacak dedi