3441K bende de enfeksiyon vardı 3 gün önce kullandım ilacı gerçekten iyi geldi fakat bizlerin sabaha kadar çiş tutması gerçekten işkence. Gece her saat uyanmıştım ve çişe gitmemek için zor tutmuştum kendimi. Ne kadar çok tutarsan o kadar iyi geliyor ilaç o yüzden en az 5-6 saat tutmaya çalış :)