BezelyemiBeklerken Kızlar merhaba 10+4 oldum kasık ağrılarım biraz daha arttı bir iki hafta önce de oldu doktora gittim herşey normal bu ağrılar olur rahmin büyüyor dedi şimdi de biraz daha arttı normalmidir acaba bu durum
[silindi] BezelyemiBeklerken bende ilk haftalardan beri var canım benm doktorumda normal dedi şu an 18 haftalığm hala oluyo eğer başka bi şikayetin yoksa bi sorun yoktr bence
[silindi] BezelyemiBeklerken ama enfeksiyn vs. De kasık ağrısına sebep olabiliyo o yüzden cok artarsa mutlaka doktora görün yine
[silindi] Doktorunuz normal dediyse korkmayın 🙏🏻 oluyor ilk başlarda o ağrılar tabii kişiden kişiye değişir 🌼 en doğrusunu doktorunuz bilir 🤗