Kizlar en son 12 aralikta hastalandim yumurtlama takibi yaptim ve adetimin 13./14./15. günü yumurtlama 16. günü catlama oldu. Yumurtlamaya göre hesaplarsam 9 ocak bat tarihim. Yaklasik 5 gündür gögüslerimin etrafinda agri var ve git gide artiyor bir kac gündürde kasigima igne batiyormus gibi aci aliyordu ama bugün dahada yogunlasti özellikle sag yumurtamda oluyor batma hissi, akintimda gayet yogun bi sekilde sürekli günlük ped degistirmek zorunda kaliyorum. Bunlar belirti olabilirmi ? Test yapsam cikarmi bilmiyorum