asli57771 Kızlar 28 haftalık hamileyim 4 5 gündür ishalim ve sırt bel agrım aşırı var çocugum karnımda çok haraketli dışardan izliyoruz haraketleri sizce üşütmüş müyüm yoksa başka bişey mi var aynı durumda olan bilen yaşayan fikri olan varmı?
Yarenim7 asli57771 canım ilaç kullanıyormusun hani bazı ilaçlar yan etki yapıyor ishal yapabiliyor belki ondan olabilir bel ağrısı içinde artık ağırlaşmaya başladı bebek ondan olabilir
asli57771 Yarenim7 sadece demir hapı kullanıyorum onuda bayadır kullanıyorum evet dogru söylüyorsun baya büyüdü göbüş 7 kg aldım ondan olabilir ağrı