Arkadaşlar büyük olasılıkla sezaryan olacağım spinal istiyorum bebeğimi uyanıkken hissetmek istiyorum.Daha önce olanlar tavsiye de bulunabilir mi ?
Öncesi ve sonrası bu nasıldı ağrı oldu mu
Öncesinde spinal anestezi alınca bulantı baş dönmesi gibi etkiler yaşadınız mı
Doğum sonrası süreç nasıldı ebe gelip karnınıza baskı yaptı mı
Gecelik mi pijama mı giydiniz sütünüz hemen geldi mi lohusa pedi mi orkid mi aldınız
Karnınız indi mi hemen
Korse ne zaman kullandınız
Çok soru sordum ama ilk hamileliğim çok korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim