Masalisko Kızlar merhaba karnımın sağ üst tarafı ınanılmaz derecede acıyor sanki parçalanıyor gibi bebegn hareketlerınden mı bılmıyorum ama canımı vok yakıyor sızde de öyle oluyormu
mucizemucize17 Masalisko bende gogusumun altındaki boşluk bı ağrı sızı sancı mi desem ama bir iki aydır böyle valla haraketleri hala o kadar çok mu ben 37+4oldum çok öyle şaldur şuldur haraket yok yeri daraldigi icin
Drykrc Masalisko bende 37+ 6 dayım aynı dediğiniz gibi üst tarafta ağrı var hareket ettikçe çok ağrıyor
ogrenciiiannee96 Masalisko hareketlerinden dolayı olabilir gelmeye hazırlanırken olabilirmiş öyle ama tabi ki dayanamayacak kadarsan doktoruna mesaj at yaaaa hamişliğin miladı doldu artık bizim heran gelebilirler 🤣38 +3 üm bende
Vildans Bende iyi degilimmm zor oturuyr zor yatiyrm.kuyruk sokumumda cok agri var bugun sizlerdede oluyo mu 38 0 dayim