Mhmtaff Gullukarakus cadi otu iyi gelir canım bir de kimyon çayı ikisini de çay olarak yap iç bebeğe de Verebilirsiin çok az
Annem1 Gullukarakus çokkmfena gazı vardı bebeğimin. Allahım ne kadar zor günlerdi. Gece uyumadı hiç. Damla kullandık. Şükür çık rahatız. Bende okurdum damla falan diyenleri. Gercekten etki eder mi, bizimki çok derdim am gerçekten çok etkili imiş
Esraguvennn Gullukarakus 2. Haftadan itibaren sadece nurse harveys kullandım. Biogaia diye bir probiyotik var cimcik kadar geçen sene oğlum ilk doğunca 115 liraya almıştık şimdi kaç bilmem zerre faydası yok. Nurse harveys günde 4 kere 5 er damla. Sabah öğle ikindi ve en son yatarken. Kolik olan oğlumda sorunum tamamen bitmişti valla. 2. Çocuğumda 1 haftalık olsun hemen vermeye baslicam
gamzosgamzos Gullukarakus bize sab simplex cok iyi gelmisti sabahlara kadar bebegim ıkınıyordu 1 haftada duzene girdi 7.aya kadar duzenli kullandik
Mhmtaff Gullukarakus canım dediğim damla değil cadiyi bilir misin sıcak suda demlersin biraz acı olur ama etkili bir çay gaz için Hergün sende düzenli içmelisin
Gullukarakus gamzosgamzos anladım canım ya bemım daha bebısım olmadı ama cevrendekı herkesın derdı bu bende merak ettim
gamzosgamzos Gullukarakus evet gercekten cok zor o kadar yediklerime dikkat etmeme ragmen cok gazi oluyordu 🙁 dedigim ilac aklinda bulunsun canım inşaAllah gerwk kalmaz
Annem1 Gullukarakus doğrudur canım tam hatırlamıyorum ama hastane kayıtlarına baktığımda oyle hesap çıkardım. 15 günlük kontrole gittiğimizde yoktu gazı. Sadece kusması vardı. Ondan sonra başladı aşırı kusma ve gaz. Tama olarak kaç gün sonra başladı tam hatırlamıyorum 🤔
demir_dilek Gullukarakus 24 Aralık’ta doğum yaptım bebeğim 6 gün yenidoğan yoğun bakım ünitesinde tedavi gördü, 5 gün oldu eve getireli ve taburcu ettikleri sırada çocuk doktoru verdi.
demir_dilek Esraguvennn Bize de bu ilacı verdi doktorumuz, günde 1 kez 5 damla halinde kullanıyorum bebeğim 12 günlük, gaz çıkartmaya çalışmıyorum, kendiliğinden çıkıyor 😁
Gullukarakus Annem1 ay yazzık mınnık el kasar cektıklerı sıkıntı bende sımdıden bilgim olsun dıye arastrıyom
demir_dilek Gullukarakus Yutma ve emme refleksi gelismemisti, ilk 3 gündede solunum desteği aldı çok şükür sadece 7 gün kalıp taburcu olduk.