tatlissannee Ben 18 aylıkken kalça çıkığından ameliyat olmuşum kızlar şuan hiçbir problemim yok çok şükür aksama , topallama, ağrı vs yok sadece ayağımı çokça açamıyorum belli yere kadar açıyorum 20 haftalık hamileyim normal doğum olsa sıkıntı olurmu acaba ya
Zeynepreyyan Kimse ayağını çokça açamaz zaten catalda balerin gibi bacak açmıyorsun sonuçta daha önceden kalça çıkıklığı olup ameliyat olan olmuş olsa bile herkesin vücudu bir değil .buna doktor karar verir normal doğum olup olmayacağını