Okyanusymn Kızlarr 29+3 haftalık gebeyım göbegımde var baya fakat şöle bi sorunum var oturunca göbegım bildiğiniz pamuk gibi 😀 acaba bu bi sorunmudur yanı öle taş gibi kaya gibi kalıp bi göbeğim yok. Yer yer ortalara dogru bi sertlık var o kadar.