Kahvelim_ Radyoloji uzmanı. İnanılmaz ilgili bir beydi. Ne kadar uğraştı yüzünün fotosunu bize verebilmek için. Daha sonrasında çok kişi yorumumdan sebep gidip, memnun kaldılar. Öyle yüksek rakamlar ödemeye hiç gerek yok sırf perinatoloji uzmanı diye. Googlede hep radyologlar yapsın detaylınızı diyor. Sonuçta onların daha hakim oldukları bir alan hem cihaz olarak hem inceleme ölçümleri olarak. Sonucu da alıp kendi doktoruma götürdüm.