Kendim için 2 pijama takımı, 2 atlet, 2 sütyen, 2 iç çamaşırı, 2 çorap, terlik, 5 depend, havlu, kağıt peçete birde dependi kullanamam belki diye de bir paket ped koydum
bebeğim için 10lu hastane çıkışı, 5li hastane çıkışı, 1 takım, 2 çıtçıtlı zıbın, 6 ağız mendili, 3 çorap, 1 peluş battaniye, 10 bebek bezi ve ıslak mendil koydum evim hastaneye uzak olduğu için herşeyden fazla koydum