Sln_rzgar
Kaç haftalık gebesin ? Benim. 12 haftamda bir anda kan boşadı. Bir saat içinde üç dolu ped değiştirdim. Korkuyla hemen gittik doktora. Bebek sağlıklı dedi. Birer hafta arayla iki kere kontrole gittik kanama alanında değişiklik yok boyutları aynı dedi. Ağır iş yapma yorma kendini dedi. Progestan zaten kullanıyordum ben o hafta bırakılacaktı. Bir iki gün içinde gelen kanama giderek azaldı. Kontrole gittiğimizin ertesi günü yine kanama oldu doktorumu aradım bu sefer adet ağrısı gibi ağrım da vardı. Ağlıyordum. Pazar günü olunca doktor takip edelim. Yarın tekrar görüşelim duruma göre iğne yaparız dedi. Ertesi gün azaldı. Bu sefer tamamen durması daha uzun sürdü. İki haftadır gitmiyoruz ağzım yüreğimde benimde. Bugün başka bir sebepten başka bir doktora gideceğiz inşallah her şey yolundadır. Bebeğim sağlıklıdır. 🤲
İlk kanama olduğunda gittiğimizde doktor ağır iş yapma kendini sakın demişti. Yanımdaki ablamız da hocam hep yatsın mı diye sordu. Doktor da hep yatması da iyi değil ayarlasın kendini dedi. İlk kanama kanama durur durmaz hareketlenmiştim. Sonraki kanamada hem durması uzun sürdüğü için hemde korkumdan elimden geldiğince uzandım. İkisinde de alan aynen duruyordu. Elimizden geldiğince istirahat edin ilaçlarınızı vaktinde alın bol bol da okuyun.