Beettuulll pamukpamukoldum ben orzax mumy kullanıyorum ayrıca vitamin takviyeli demire henüz başlatmadı doktorum
Dolunayyy pamukpamukoldum folik asit olarak 10 ay falan Folidoce kullandım. Demir olarak Gyno Tardyferon 😇
ssnnmmm pamukpamukoldum 12.haftaya kadar solgar folik asit kullandım sonrasında regenesis max kullanıyorum ekstra demir kullanmıyorum değerlerim düşük olmadığı için
pamukpamukoldum 4+4 haftalık hamileyim folik asit ve ferritinim cok düşük Ama tahlil bakıp ilac yazmadı bile Kendim alabilirmiyim dışardan ?
diazepambu pamukpamukoldum En kısa zamanda folik asite başlamalısınız vakit kaybetmeden. Folidoce kullanıyordum ben. Eczaneden direkt alabilirsiniz.
Nil-123 Arkadaşlar bilen varsa lütfen söylesin bu folik asit fazlalığı down sendromuna sebeb oluyormus böyle bir şey var mi acaba?
Rojda24 Nil-123 bildiğim kadarıyla fazla olan folik asit vücuttan idrar yoluyla atılıyor çünkü benim hem kullandığım vitamin kapsülünde hem de Demir ilacımda folik var öyle şey olsa doktorlar vermezdi