Suna11 Ben bekliyorum daha doğrusu adet olmamayı bekliyorum 😂😍 normalde takvime göre 11 ocak ama bu ay geç yumurtladım 1-2 gün geç olma ihtimalide var inşallah olmayız ♥️🙏🏻
Ssstey Suna11 inşallah canım benimde 11 i görünüyor hiç belirti hissediyor musun bende ara ara bel ağrısı var
Suna11 Ssstey Bende ara sıra kasıklarda batma oluyor, bel ağrısıda var baya ama çok hamileliğe yormak istemiyorum çünkü son bir kaç aydır sürekli oluyor bunlar sanırım psikolojik. Birde göğüslerim her adete yakın ağrımaya başlardı bu zamanlarda ama bu defa hiç ağrı yok baya yumuşaklar buda biraz umutsuzluğa sürüklüyor beni gebelikte genelde göğüs ağrısı olurmuş çünkü
Ssstey Suna11 bende cok yormak istemiyorum bazen burdaki şeyleri okuyunca abartıyoruz belirtileri diyorum. Hayırlısı inşallah 9 unda gebelik testi yapmayı düşünüyorum
Ozzzzz_ Bat 5 Ocak 😢 çok ümitsizim ama , göğüslerim ağrıyor ama adet içinde olabilir , birde sol bacağıma ağrı vuruyor . Sol göğsümdede çarpıntı var ondan mı bilemem tabi
Suna11 Ssstey Ben sabredebilirsem adetimin gecikmesini bekleyecem zaten 28 aralıkta yumurtlama gördüm 3 gün sürdü 31 aralıkta çatlama oldu. Yani varsa bile çıkmaz adetten önce.
Ozzzzz_ Ssstey evimde değilim şuan yasakta yarın geçicem evime her ay test yapıp negatif görmekten yoruldum bakalımmkısmet
Suna11 Ssstey O zaman 9’unda seninki çıkar mutlaka. İnşallah vardır canım pozitifi görürsün rabbim nasip etsin ♥️🙏🏻