Gd1992 Kızlar bu gaz gıderıcı kemerlerden kullanan var mı kullanıpta memnun kaldınz mı işe yaradımı acaba ? Bebegım 35 gunluk buarada kzlar
Gizemceylan Gd1992 nette ki yorumlarda faydalı yazanları gördüm ama alsam mı bilemedim kiraz çekirdeği olanları diyorsunuz dimi 🌸
Birminiginannesi Gd1992 bende almaya düşündüm ama cogu kiş fayda etmediğini yazmış onun yerine tülbenti ütüleyip ılık yapıp bebege sarın iyi gelir
Cinarinannesii_ Gd1992 Ben aldım biraz kullandım ama çabuk soğuyor bebeğim bi ara gaz sancısı yaşamıştı ütü de bez ısıtıp koydum ard arda daha çok faydası oldu canım
Happy-jr Gd1992 aldım ama bilin bakalım ne yok ? mikro dalga 🤣 mikro dalgada 2dk fırında 15dk ısınıyor olmalı. Firinla uğraşmadık kaldı öyle. Ütü ile havlu utuleyip koyduk ama oda çok nemli oluyor 😬
huzursahibi Happy-jr hahah benim de yok ama bende almayı düşünüyorum nasıl ısıtırım kullanır mıyım bilemedim 😂