Lenagul Ben 38 haftalık hamileyim, 2-3 gündür ağrılarım oluyordu belimde kontrole gittim bebek çok aşağıda elimle hissediyorum ama açılma yok henüz, doğum heran başlayabilir aniden açılma olabilir dedi doktorum. Bazı insanlarda 2-3 cm açılma oluyor ama doğum başlamıyor bazılarında da birden başlıyormuş herşey 🤷