Anlatılması çok güç birşeyler oluyor😒Bir kaç haftadır göbek deliğimin iç kısmından vajinaya doğru bir sızlama oluyor ama sadece ayakta iken,oturduğumda asla yok.Bir kaç sn sürüp geçerdi.Ama ilk kez dün gece geçmedi ve hemen yattım.Bugünde yine ayaktayken ufak ufak sızlıyor sanki.1 buçuk ay üzerine çarşamba günü kontrolüm var.İlk soracağım şey bu.
Var mı yaşayanınız,fikri olan?